VORES SPECIALER OMFATTER

MALERRENOVERING OG VEDLIGEHOLD


VI SÆTTER EN ÆRE I AT UDFØRE KVALITETSHÅNDVÆRK.

NÅR VI HAR AFTALT ET LEVERINGSTIDSPUNKT SÅ HOLDER VI DEN.

OPRYDNING PÅ ARBEJDSPLADSEN LØBENDE ER EN FORUDSÆTNING FOR PÆNT MALERARBEJDE.

  • Vi udfører pænt malerarbejde og vi går ikke på kompromis med dette.
  • Uanset om vi arbejder på tilbud eller på medgået tid så er det vigtigt for os at kunden er tilfreds når vi afleverer projektet
  • Om det er en enkelt opfriskning med hvid maling der skal til eller en større renovering så passer vi på dit indbo og dækker ordentlig af.

STØRRE OPGAVER / ERHVERV OG ENTREPRISE


UDOVER MALEROPGAVER PÅTAGER VI OS OGSÅ HOVEDENTREPRISER HVOR MURER, TØMRER, ELEKTRIKKERE , VVS OG KLOAKMESTERE DELTAGER.

VI SAMARBEJDER KUN MED KOMPETENTE PARTNERE.

  • Vi samarbejder kun med dygtige partnere der kan sit håndværk.
  • Vi er gode til at koordinere imellem os så der bliver mindst mulig spildtid for os og for kunden.
  • det betyder at vi kan aflevere projektet til tiden.

MALERARBEJDET


VI UDFØRER MALERARBEJDE BÅDE HVOR VI TAGER HENSYN TIL MEDARBEJDEREN, ARBEJDSMILJØ OG SIKKERHED.

VI OVERHOLDER REGLERNE I HENHOLD TIL ARBEJDSSKADEFORSIKRINGEN SOM ER LOVPLIGTIG I DK.

VI TAGER OGSÅ HENSYN TIL KUNDEN, SÅ STØVGENER MINIMERES. VI BRUGER STØVSUGER NÅR VI SKAL SLIBE. OPRYDNING LØBENDE ER EN SELVFØLGE.

  • Uanset om det er renovering af gamle sprossevinduer eller høje træprofilvægge så lægger vi sjæl i vores arbejde og da det er et tålmodighedsarbejde hvor der går timer på så er det vigtigt at vi får et resultat som kunden kan blive glad for.

VORES PROCES

01.


Tilbudsfasen


Vi giver et udførligt tilbud til kunden så der ikke er nogen tvivl om hvad der er givet tilbud på.

Pris og omfang er udspecificeret.


02.


Accept af tilbud


Det underskrvene tilbud er en accept fra kunden for at vi leverer en aftalt ydelse. Her er også klart vist hvornår betalinger skal falde á conto og hvornår sidste rate skal betales efter udført arbejde.


03.


Udførsel af arbejdet


Under selve opgavens varighed vil vi altid sørge for at kommunikere med kunden for om alt går efter planen.

Der kan være regnvejr der forsinker udvendigt malerarbejde.

Deadlinen er vigtig for begge parter.


04.


Aflevering af færdigt projekt


Vi gennemgår med kunden det færdige arbejde og når alle er tilfreds med resultatet så sender vi sidste fakturarate.


HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL VEDLIGEHOLDELSEN AF DIT HJEM ?